De multimediale wereld door de bril van Mediafin

U heeft het ongetwijfeld al ondervonden: we leven in een snel veranderende wereld die steeds crossmedialer wordt. Onze relaties onderhouden we via social media. Informatie opzoeken en verspreiden doen we meer en meer via smartphones en tablets. De digitalisatie heeft een groeiende impact op alle mogelijke sectoren in onze maatschappij. Ook de mediabedrijven staan voor grote uitdagingen.

Hoe gaat een krant als De Tijd hiermee om?

Wat verwachten de lezers en abonnees tegenwoordig?
Welke vernieuwing bracht men op 13 maart 2012 in de redactie?
Hoe beheerst men het evenwicht tussen oude en nieuwe businessmodellen?
Wat betekent dit voor de adverteerder?

Tijdens de inspiratiesessie op donderdag 19 april in de Communicatieloft te Gent gingen redactiedirecteur Frederik Delaplace en hoofdredacteur Isabel Albers van De Tijd hier dieper op in. Een unieke kans om de multimediale wereld waarin we ons begeven te bekijken door de bril van Mediafin, één van de belangrijkste mediabedrijven van België.

Bekijk beelden van deze sessie

Inspiratiesessie ‘De Nieuwe Tijd’
Inspiratiesessie ‘De Nieuwe Tijd’
Inspiratiesessie ‘De Nieuwe Tijd’
Inspiratiesessie ‘De Nieuwe Tijd’
Inspiratiesessie ‘De Nieuwe Tijd’
Inspiratiesessie ‘De Nieuwe Tijd’
Inspiratiesessie ‘De Nieuwe Tijd’
Inspiratiesessie ‘De Nieuwe Tijd’
Inspiratiesessie ‘De Nieuwe Tijd’
Inspiratiesessie ‘De Nieuwe Tijd’
Inspiratiesessie ‘De Nieuwe Tijd’
Inspiratiesessie ‘De Nieuwe Tijd’
Inspiratiesessie ‘De Nieuwe Tijd’
Inspiratiesessie ‘De Nieuwe Tijd’
Inspiratiesessie ‘De Nieuwe Tijd’
Inspiratiesessie ‘De Nieuwe Tijd’
Inspiratiesessie ‘De Nieuwe Tijd’
Inspiratiesessie ‘De Nieuwe Tijd’
Inspiratiesessie ‘De Nieuwe Tijd’
Inspiratiesessie ‘De Nieuwe Tijd’
Inspiratiesessie ‘De Nieuwe Tijd’
Inspiratiesessie ‘De Nieuwe Tijd’
Inspiratiesessie ‘De Nieuwe Tijd’

Programma

08:00

Start

10:00

Voorziene einde

Heeft u een vraag of wenst u bijkomende informatie?