“Crisissen vormen vaak een bedreiging voor het imago van ondernemingen. Door een doordacht communicatiebeleid kunnen ze echter leiden tot een betere identiteit en een verhoogd vertrouwen.” Deze kernboodschap droeg de Stichting Corporate Communcatie uit tijdens haar jaarlijkse congres.

Op het einde van het congres overhandigde Joke Schauvliege, Vlaams Minister van Leefmilieu, Natuur en Cultuur de ‘Award Corporate Communicatie 2010’ aan Colruyt. Voor de professionele en consequente wijze waarop de onderneming zijn missie en waarden in alle communicatievormen tot uiting brengt.

Bekijk beelden van deze sessie

Inspiratiesessie ‘Corporate Communicatie in tijden van crisis’
Inspiratiesessie ‘Corporate Communicatie in tijden van crisis’
Inspiratiesessie ‘Corporate Communicatie in tijden van crisis’
Inspiratiesessie ‘Corporate Communicatie in tijden van crisis’
Inspiratiesessie ‘Corporate Communicatie in tijden van crisis’
Inspiratiesessie ‘Corporate Communicatie in tijden van crisis’
Inspiratiesessie ‘Corporate Communicatie in tijden van crisis’

Heeft u een vraag of wenst u bijkomende informatie?